It's all about the future.

Hej amigos!

Jag har jobbat hela dagen så har inte hunnit blogga. Gårdagen bestod av busigheter med Amanda hos S, kortspel och även kattvakt som innehöll nattmat från sunes. Hela kvällen var impulsiv, men rolig. Nu ikväll har vi varit förbi seven eleven och köpte pasta gorgonzola, har inte hunnit äta någonting idag. Sedan köpte vi även gott som vi ska ha på bussen imorgon.



Finis i en stökig lägenhet.


efter att ha jobbat oavbrutet i nio timmar så är mina fötter trötta.




Det blev väldigt matigt detta inlägg. Hoppas ni inte blev alltför hungriga!
Nu ska jag avrunda och hoppa i säng. No sick dreams tonight, please.

TTYL



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0