Now it's four months ago.

Anna om Happiness med the fray.:
vart är din halsduk ifrån? :) 
Min halsduk är från ginatricot. Superskön och superbillig.


  Anonym om Happiness med the fray.:
vart köpte du dina chinos?
Om du menar dom gråa(?) så är dom från cubus.

 
  Anonym om Nice to meet you anyway.:
Bebisar? vilken åldersgrupp vänder du dig till ;P
Sådana som du och neråt ;)

 
Anonym om motivation:
Jag har följt din blogg ett tag, och jag märker att ditt sätt att blogga har förändrats en aning över sommaren. Kanske det har att göra med att du har utvecklats som person? :)
Jo, det har det verkligen. Kul att du har märkt det också =)


angelica om Anything could make this easier.:
Hej! tänkte höra hur du fick jobbet på thaigarden?
Jag lämnade in ett cv. Och en dag så kontaktade min nurvarande chef mig för att komma in och provjobba. Och sedan efter det har jag fått jobba kvar =)


Jennifer om Anything could make this easier.:
Hej! Vad för slags löshår har du? Och har du tunnt eller tjockt hår? Det ser ju så verkligt ut :)
Jag har 100% äkta löshår. Mitt vanliga hår är ganska tunt, och det är en av anledningarna till att jag använder löshår. Det är snyggare och går att styla lättare.


Anonym om Anything could make this easier.:
Din navelpiercing ser ut att stöta ut, skinnbiten ser ju verkligen skittunn ut? :S:S
Anledningen till att det är en sådan tunn skinnbit mellan piercingen och naveln är för att det fanns så lite hud att ta i. Har ju inte direkt något överflöd av hud så det är just därför. Det stöter inte bort, utan har alltid sett ut så.

TTYL


Skrivet av: Clara

Att du fick jobb på thai kan inte ha något att göra med att din bästa kompis yuns föräldrar äger restaurangen? haha

2009-09-09 - 21:17:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0