Photographs and memories.

Hej!

Jag vet. Min uppdatering har varit usel.. men det beror nog mest på att min förbannade datorn valde att dö. Aja, igår och idag har varit stora shoppingdagar. Igår shoppade jag och Amanda, och åt sedan middag på österns pärla. Idag gick jag med Angelica på stan och avslutade sedan med middag på max (nyttiga tjejer). Inköpen kommer ni få se senare.. måste förbi papi och hämta min kabel.

Ikväll ska jag förbi Niklas och Amanda, är där så ofta nu så jag skulle kunna betraktas som deras barn, hehe. Nä, skämt och sido. Min fina mandis är sjuk så jag ska förbi affären och köpa henne en överraskning. Jag lovar dig Amanda, det är inte kött..

 



Vad tror ni att det kan vara?


Skrivet av: amanda

Haha det var väldigt gulligt av dig! :D tack :*

2009-09-17 - 12:34:27
Blogg: http://amandaengfors.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0