Senaste nytt!

Min syster var på svampvandring med sin pojkvän.

Facebook avslöjade just senaste nytt. Vill bara berömma min fina, men lata storasyster som begav sig ut i skogstraketerna för att plocka svamp (som hon inte ens tycker om). Jag tror Joel är nöjd över ditt sammarbete och han tycker nog även att du gjort en bra insats. Snart hälsar jag och mamma på dig, eller ja, någon gång iallafall..



TTYL


Skrivet av: Emelie

Ursäkta syster.. men jag tränar 6h om dagen.. lat ?;P

2009-09-15 - 16:38:04
Skrivet av: Anonym

din syster är riktigt, riktigt läcker.

2009-09-18 - 00:41:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0