Tuesday

Hej underbaringar!

Fy så trött jag var imorse alltså. Det var nästintill hemskt. Gick till 16.25 idag, våran längsta dag. Vilket inte är så kul medtanke på att jag pendlar och är då hemma en 1h efter det. Nu är jag med mandy, hon har precis duschat och nu är det min tur. Vi ska laga lite mat och sedan blir det plugg för full rulle.


angry?

kevin boy(borg)




TTYL


Skrivet av: hejhej

har du smygfotat den sista bilden eller känner du dom? ser ut som ett smygfoto men jag vet ju inte, därför jag frågar :) tänk på att man inte ska lägga ut bilder på folk utan tillstånd, helst inte om man har så många läsare som du har...

2009-09-22 - 18:03:27
Skrivet av: lisis

dendär bilden är smygfotad.

2009-09-24 - 19:13:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0