Onsdag

Hej babes!

Dagen har bestått av svenska, datakunskap och idrott. På idrotten så körde vi "lekar" och sammarbetsövningar, mitt lag, de "vita laget" vann såklart, med mig som målvakt, hehe. Nämen, det var över mina förväntingar faktiskt. Under lunchen så gick jag och min fina Linn och åt buffé på Exotic och mätta blev man, proppfull tallrik med mat och sedan dessert.

Efter skolan så gick jag och Josefin ner på stan, jag köpte mig en chailatté och sedan hoppade vi på bussen. När jag väl kommit hem till piteå så kom pappa och hämtade mig och vi åkte och inversterade pärlan i föregående inlägg.


frukost


TTYL


Skrivet av: p

måste faktiskt säga att du är ju skitsnygg =)

2009-09-30 - 18:42:57
Skrivet av: Anonym

vad står det på tröjan?

2009-09-30 - 21:33:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0