Allting kommer att lösas och bli bättre igen. Om du har pengar i fickan eller ett ess i din arm.

Nu har jag precis städat klart och även påbörjat att packa min väska. Råkade nog packa lite för mycket, men vafan.. jag ska ju ha ett antal alternativ där nere ifall att det inte finns så mycket i shopping utbudet, utan bara sk. "turk-kläder" eeeuw.


Skrivet av: kim

tror nog inte du kommer komma hem shoppinglös från turkiet gällande "turk-kläder". du ska nog se att det finns en hel jäkla del. är ju inte bara marknads kläder som araber står och säljer på torget i piteå. lovar, du kommer gå lös. ;D

2010-04-28 - 00:26:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0