Converse i skinn?

Jag hade missat att jag fått ett mail från ellos att mina fd. converse som jag hade beställt skulle jag behöva beställa om. Men nu när jag kollade så fanns dem varken i svart eller någon annan som föll mig i smaken. Förutom dessa i skinn. Dem håller ju bättre och är lite dyrare, men det är väl värt det? Vad tycker ni?

Hiss eller diss?



1095:-

Skrivet av: Johanna

Hejsan! Är det egentligen någon skillnad mellan Have2Have's Ankelboots och Nellys Marble? Skriv gärna om det finns några nackdelar med dem. Jag hade själv tänkt beställa och är därför tacksam för svar! Kram :)

2010-04-22 - 19:27:48

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0