I'm ten miles from town, and I just broke down.

Hej alla!

Nu är jag brun och fin. Hade tänkt börja sola regelbundet, typ 2 ggr i veckan så man har en schysst bränna jämt. Hur låter det? Jag solar i det bästa solariet på stället, dock lite dyrare, men lätt värt det.

Jag tog en 25 minutrare, och resultat gav det. Solade även med olja, vilket ökar effekten.










Nu ska jag in i duschen, adios!

Skrivet av: Anonym

vars är det du solar? :)

2010-04-12 - 23:21:20
Skrivet av: Anonym

det låter som att du utsätter dig själv för något som kan ge dig en dödlig sjukdom.



du är säkert snygg även om du inte är brun.. hudcancer är ingen hit har jag hört

2010-04-13 - 16:57:39
Skrivet av: Anonym

tagit ut piercingen?

2010-04-13 - 17:15:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0