Show me what's worth fighting for.

Hej alla fina!

Jag har precis kommit hem från jobbet, har varit en riktigt lång dag. Jag är inte riktigt kry, känner mig febrig och har blivit förkyld, attans.. Men jag har hunnit träffa yun, en av mina fina bästa vänner. Jag, han och Hans lillasyster (emelie) har varit på stan idag, lunchat på subland och nu är jag äntligen hemma. Ska ta en lång varm dusch och sedan bänka mig framför sex and the city.

Dagens outfit:


En nästintill transparant tunika, mina underbara boots, lv väska och min korta skinnjacka. Älskar varma och soliga dagar som denna.



I love you!

Skrivet av: Anonym

skitfina boots, var har du köpt dom? :)

2010-04-10 - 00:27:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0