Vem vill du spela? när du lagt alla dina kort?



F om Kaffe och morgonsol:
har du någon pojkvänn, isf vad heter han?:)
Ja! Johan Lidman :)

Anonym om Falla fritt:
om man är ca 172 lång tycker du att de är fult att ha högklackat då ??
Nej! Att vara långt är så sjukt snyggt. Jag önskar att jag var längre :) Jag blir 180 cm i mina 12 cm klackar, jag älskar det.

erika om Oh yeah, hell yeah - go girl.:
Varför ser du inte bara serierna online istället? finns flera bra sidor med alla serier.

Jag visste inte att man kunde det. Du skulle inte kunna länka en sida? =)

Skrivet av: sara

Varför är du inte där och stöttar johan lidman när han tävlar?:) Vill se lite bilder på er!! Ps. Asgrymm blogg du har!

2010-04-23 - 23:55:16
Blogg: http://flickansaara.blogg.se/
Skrivet av: JESSICA JÖNSSON'

hur många besökare har du egentligen? känns som du leker större än vad du är och om man kollar så ser man att du inte får speciellt många kommentarer..

2010-04-24 - 07:55:30
Blogg: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ninjavideo.net är en bra hemsida.

2010-04-24 - 11:18:57
Skrivet av: Anonym

va bra , ja blir nog 182-183 i mina högst :)

2010-04-24 - 19:15:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0