För varje sekund som du inte fanns där, blev det tungt.

Godkväll mina fina läsare!

OMG, Säger jag bara. Jag är så otroligt slut i kroppen och vilken smärta i fötterna alltså. Vart är vårat fotbad? Funderar på att ta mig en lång, varm, skönt dusch och ett fotbad därefter. Jag ska upp kring 12 imorgon och luncha med Bow på stan. Det blir nog jättetrevligt och lite shopping därefter.

När jag kom hem så välkomnades jag av en middag för två. Romantiskt! ha? Kyckling filé med champinjon sås och boucles.


Skrivet av: Elin

Det går inte att kommentera inlägget där du säljer kläderna. Frågan är hur du har tänkt nu? Jag har mailat dig angående spetslinnet, 2 gånger. Men jag fick inte svar sista gången, så nu lägger du ut det på försäljning igen?

2010-08-12 - 12:19:25
Blogg: http://trelins.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0