It's the climb.



johanna om I love college:
var ifrån är skjortan? jättefin! :)
Skjortan är ifrån Gina tricot =)


Josse N om Turn me on.:
Har du partylinser där? Vart har du köpt dem? :)
Nej! Det är cirkellinser från thailand. Jag köpte dom av en vän på jobbet =)


Anonym om I love college:
ååh söta kläder, vill åxå ha <3 Vars har du köpt?
Skjortan och shortsen är ifrån gina. Skorna ifrån nelly och halsbandet ifrån h&m :)


Anonym om ask me anything.:
har du slutat använda hårförlängningen? varför? =)
jätte fin blogg föresten!
Jag har bara låtit mitt hår vila ett tag. Men jag ska beställa nytt snart =)


Anonym om ask me anything.:
vem är det på bilden på din spegel? såg dt på bilden då du visade upp jeansshortsen :P
Björn Whalman. Mammas kompis son, haha :)


Anonym om ask me anything.:
umgås du med angie än?:D
Nej, det gör jag inte :)


? om Could it be you?:
om man inte fått svar på sitt mail betyder det då att det är sålt? :)
Det beror på. Har du mailat mig på [email protected]?


Anonym om ask me anything.:

vad tycker du om:
kissie
kenza
dessie
paow
hugo rosas
baby senorita

& är den där åhlens BUS bra? blir man inte orange eller gul av den? :)

Kissie: En tjej med två roller. Jag tycker hennes blogg är underhållande, men att hon borde sluta provocera så mycket.
Kenza: En otroligt vacker tjej, men jag tycker hennes blogg är opersonlig och tråkig.
Dessie: En tjej vars lögner lyser igenom. Borde satsa på att vara med mogen och ärlig i sin blogg.
Paow: Söt tjej! men ganska tråkig blogg. Jag hade gillat den mer om hon la ner mer tid på sina inlägg.
Hugo rosas: Snygg kille! Men jag gillar inte innehållet i hans blogg.
Baby senioria: No comments! läser inte hennes blogg.

Jag tycker att åhlens BUS är den bästa. Och ger en fin brunfärg.


Anonym om ask me anything.:

Jag måste bara få fråga hur många bästisar du har egentligen?? Vem är din allra bästa vän?:D Jag har bara en bästis och undrar om du har EN bästa vän innerst inne eller om du har många bra vänner:) tack för svaret, i love your bloggg!
Jag har 3 bästa vänner. Madelene, Emmy och Yun :) Tack för dina fina ord.


natta om ask me anything.:
kan inte du göra en ny header snart? :)
Jag har planer på det, men jag måste bara ta tag i det och fota några nya headerbilder.


frida om ask me anything.:
Var det något seriöst mellan dig å andreas lindahl?:)
Haha, nej! Absolut inte =)


Ida' om ask me anything.:
Skulle inte du köpa en liten hund? :P
Jo! Men jag måste bara ha lite mer fritid först. Jobbar ju ganska mycket :)


Rebecca om ask me anything.:
Har du gått ner i vikt? för det ser så ut. Du ser mycket smalare ut på bilderna än tidigare, inte för att du var tjock eller något. Men om du nu har gått ner i vikt, har du använt dig av någon speciell metod eller diet? Tacksam för svar :) ps. gillar din blogg, du verkar vara en asskön tjej.
Jo, jag har gått ner i vikt, men det beror endast på stress. Jag skulle aldrig svälta min kropp, eller kunna gå på en diet. I love fat food, haha :)


bodenbrud om ask me anything.:
Är det sant att du låg med en av delägarna på kalles krog och sedan blev gravid ?
Ingenting utav det är sant :)


Sandra O om ask me anything.:
Hur ser ditt liv ut om 10 år enligt dig? :)
Förhoppningsvis så bor jag i en storstad, men en fin man, ett bra jobb och 2 barn :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0