Again, and again.. utrensning.

Nu blir det en sista utrensning innan jag åker på min lilla trip. Nu har jag gjort mig av med allt som inte får plats. Och denna gång får ni vara snabba. Har fått massvis med mail och jag måste bara säga att alla ni som skriver är så jättetrevliga och bra på att kompromissa.

Nu kommer en sista utrensning på väldigt länge, I hope! ;)


Skor i storlek 37, 150 kr.

Lila stickad kofta i storlek M. 100kr


Sött linne med stor rosett. Storlek XS. 40kr


Stickad tröja från GT. storlek S. 30kr


Nitväst från cubus, storlek 36. 80kr

röd/vit randiga shorts, sjukt snyggt till en bra bränna kan jag säga. Storlek 32. 40kr

Elegant klänning i rosa. Likadan som den från Elise ryan. Storlek 32. 130kr

Likadan klänning fast i svart/vit. Storlek 32. 130 kr

Kjol från rut m.fl. Storlek S. 50kr

Svart kjol. 40kr


turkost tublinne i storlek xs. 40kr


nitbälte. 65 cm långt. 60kr

Smalt vitt nitbälte. 40kr


Blåa jeansleggings, storlek S. 90kr

pälstväst från h&m, storlek 36. 90KR

Supersöt klänning i rosa. Storlek XS. 50kr

ryggen på klänningen.


Kiss tischa i storlek 150. 50kr

När plagget är sålt så tas det bort från inlägget. Om du är intresserad av ett eller flera plagg, så maila, [email protected]


Skrivet av: maja F

den grå kjolen var jätte fin :)

men hur får man hem den ??

2010-02-05 - 18:19:37
Skrivet av: nathalie

KISS TRÖJEN = VILL HA!

2010-02-05 - 18:20:54
Skrivet av: Felicia

Paljettlinne med läcker knytning i ryggen, storlek XS, EV INTRESSERAD!

2010-02-08 - 01:26:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0