Bloppis - Linnen

Nu tänkte jag ha en liten bloppis på bloggen eftersom min garderob svämmar över. Vi börjar med linnen 30kr/st. Är du intresserad av ett eller flera plagg, maila. [email protected]

 


Turkost tublinne, XS

Svart brottarlinne, storlek S

Vitt linne med knäppning, storlek xs

Blå byxdress i storlek S

Sött linne med stor rosett, Storlek S.

Enaxlat linne med volange i storlek XS.

Rosa baslinne i storlek xs.

Paljettlinne med läcker knytning i ryggen, storlek XS

Gulligt linne i storlek XS.


Skrivet av: AllAboutAngie

Blåa byxdressen?? hur mycket ska du sälja den för? Smsa mig baby! ;D

2010-01-23 - 13:34:00
Skrivet av: Carolina

Hej jag skulle vilja köpa det enaxlade linnet med volang :)

2010-03-02 - 22:45:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0