dresscode: Black and white.

Jag har varit som en invalid liten fjärt idag. Har bara legat i soffan, men nu kände jag mig så rastlös så jag drog på mig lite bättre kläder, sminkade upp ansiktet med lite färg och tog mig en photosession, egoist Javisst!

Har även hunnit tvätta idag. Blev dock bitter när någon s*tkärring tagit min tvätt tid. Men nu är jag igång och väntar på att få hämta upp det sista.




Såååå delicious.






ADIOS!


Skrivet av: jenny

du är faktiskt lite lik jackie ferm du! :)

2010-01-26 - 21:07:17
Skrivet av: frida

Vart är legginsen ifrån?:D

2010-01-26 - 22:29:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0