Dagens shopping

Idag så har jag hunnit inhandla ett par gladiator sandaler, svarta höga byxor och en transparent skjorta. Är otroligt nöjd över mina inköp och jag kommer visa i ett annat inlägg hur jag skulle matchat dem. Jag hann även med en lunch på Waynes coffe med Nancy och Emmy, det har varit en supermysig dag!




Min bästis.

Fina nancy.

Dagens inköp:


Gladiator sandaler från h&m, 99:-

Transparent skjorta från vila.

Höga byxor med knytning från Cubus, 99:-

Puss!


Skrivet av: Anonym

Finns de någon möjlighet att få reda på vart tjejen på bild nr 2 har köpt sin skjorta? har letat efter en speciell typ av blårutig skjorta ett bra tag nu och den där ser ungefär ut som jag hade tänkt mig :)

2010-03-23 - 09:21:17
Skrivet av: emmy

Du hade inte kunnat hitta en fulare bild på mig? ;)

2010-03-23 - 13:22:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0