I kill myself from the inside out.

sara om För du är så, yeah yeah, wow wow!:
åh vart kommer det där läppstiftet ifrån?
Det är ett läppstift från chanel:-) kommer inte ihåg vad färgen heter just nu.


jossan om
För du är så, yeah yeah, wow wow!:
vilken söt top! vart är den ifrån? :)
Den är ifrån thailand. Köpte den av min vän nan :)


ida forsberg♥
om I like gifts:
vars kommer dem ifrån? alltså armbanden? :) jätte snygga var dem :)
skriv helst svaret på bloggen min för kommer glömma bort att se svaret här :S
Dem kommer ifrån vera, har postat en kommentar på din blogg, men skriver svaret även hära.


felicia olsson :)
om Utrensning:
den svarta västen i storlek 36 för 40 kr vill jag köpa :) vars är den ifrån?:)
Den är ifrån gina tricot faktiskt :)


carolina
om nattliga ord:
Sjukt bra text, du har rätt i det du säger och det är nog det som gör att folk ser upp till dig.
Åsikter har vi alla, men samtidigt förstår jag det du menar och det du skriver för det är så sant.
Stordiggar dig,
du kommer nå långt i livet :)
Tack för dina fina ord! Det känns äkta det du säger.


Skrivet av: Gammal klass kompis

Saknar du aldrig din klass kompisar som du gick på norrmalm med ;) ?

2010-03-21 - 19:27:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0