Yesterday

Igår så vaknade jag av ett tråkigt sms, vilket resulterade till att jag tänkte vända detta missöde till någonting bra. Jag drog på mig kläderna för att välkomnas av mina thai-tjejer på "vodka-afton" med bastu, vin, en massa dricka. Och även denna kväll avslutades på max. När jag kom hem så hade hjärtat tagit för mycket stryk, jag brast ut i tårar och somnade sedan i soffan med min mor, She's the best!






Marilyn och nan. cute girls!

Sötis!

Hos P.Yui igår.

Nu ska jag somna till ett avsnitt av OTH. Hard working woman tomorrow. PUSS!


Skrivet av: ANNA~~~~**

kan du inte ha frågestund? :D

2010-03-13 - 13:36:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0