Inlove with me.

Åh! Mina vänner. Livet är så fint just nu, och jag älskar varenda sekund av det. Visst är vissa dagar inte dom bästa, men man får inte deppa över det. Har iallafall haft två fantastiska veckor med minnesvärda saker.

Igår var jag och lunchade med mamma på lyktan, vi beställde även ett nytt bankkort åt mig eftersom det förra spårlöst försvann, wtf. Därefter kom Robert och joinade mig för en fika och allting slutade sedan med att vi satt på en buss till luleå för att shoppa och gå på make up stores killkväll. Fun! Därefter umgicks jag med the two J's, en bra kväll, helt klart. Underskattat att flippa på en måndag, men jag har människor jag kan dela det med. Och det tycker jag är fint! :)

Jag har även shoppat massor och det får ni se senare!


Igår på Exotic.

Dessa två hängde jag med igår. Tack för en trevlig dag!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0