So much sorrow inside, that you can never reach.



Anonym om So NOT fashion.:
Tkr du om hanna adolfsson?



Felice svarar: Ha ha! Jag väntade bara på att den hära kommentaren skulle komma. Jag känner inte henne, så någonting personligt skulle jag inte kunna säga om henne. Men jag ogillar hennes sätt att betee sig bland folk och hennes brist på respekt för andra människors förhållanden.

Mer än så kan jag inte säga, och vill inte säga. Sådana människor sjunker i mina ögon, och det finns absolut ingen respekt för henne hos mig.

Skrivet av: Anonym

Du kanske inte borde hänga ut någon sådär. Det hon gjorde var inte okej, men jag tycker inte att du ska skriva sådär ofentligt.

2010-11-17 - 15:16:31
Skrivet av: Anonym

de e nog många som ogillar dig med... som du beter dig, att du är och har alltid varit kleptoman.

2010-11-24 - 09:35:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0