THE facebook.

Hejsan allihopa!

Jag och Fredrik kom hem för ett tag sedan, då vi tidigare varit och sett filmen "The social network" på bio. Jag själv tycker att filmer var superbra och jag tror att mannen håller med, eller det verkade så efter recensionerna han gav mig.

Killar.. dom har alltid så mycket att säga. Right?:) Nåja! Nu ska vi se det nyaste avsnittet av gossip girl och sedan ska vi sova. Imorgon väntar en shoppingdag på stan för mig, JIPPIE! Det ser jag fram emot. Det har varit en toppendag tycker jag, en helt perfekt tisdag.



Så nu säger jag och mina fina pojkvän godnatt till alla er. SOVGOTT! =)

Skrivet av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-26 - 23:56:23
Blogg: http://cviklund.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Den är ju sjukt bra!!!

2010-10-27 - 11:03:53
Blogg: http://bit.ly/8ZOKzV

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0