Som stormen driver..

Godkväll mina kära!

Nu är jag hemma från jobbet. Har jobbat mellan 17-23 idag, så det blev ett relativt kort pass. Nu hade jag tänkt inta sängläge och göra lite research.

Jag har fått mycket goda nyheter idag, så imorgon ska vi åka till sunderbyn för att åka och hälsa på mi padre.


Snart ringer en viss gossip girl, det ska skvallras så att öronen blöder. Vi ska även planera en kommande utlandstripp i september. Hunkar, bodyshots och sena nätter.. Lovin' the amazing life.

Det verkar även som att jag kommer få min lägenhet i slutet av detta år. Ett litet tecken är allt som krävs för hopp.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0