This is my time.

Aloha mina trogna vapendragare!

Ligger i sängen och ser några avsnitt av hart of dixie innan det är dags att stänga ögonen.

Igår somnade jag alldeles för sent, och det vill jag inte göra till någon vana. Bebis ligger och snarkar här bredvid mig så sött att jag mest känner att jag vill pussa sönder honom, but I wont!

Jag vet inte vad morgondagen kommer bjuda på, men det kanske är så att man plockar fram teoriböckerna och studerar lite för vad som komma skall?

Well.. Det var allt för ikväll! Nighty nighty.


Skrivet av: Anonym

Vad heter din hund?:-)

2011-12-21 - 18:09:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0