You wont have it all.



Terese om hurricane.:
Är H&M:s lösnaglar bra? :-)

Dom är helt okej. Jag har klippt ner mina rejält och målat dom. Annars tycker jag dom bara ser riktigt cheap ut.

Anonym om Love will never end.:
Men du är väl inte 18 än?:)
Nix! busigt va? ;)

Cissi om If I could feel like that, I would give anything.:
vart har du köpt dina skinnhandskar?:-)
Dom är ifrån glitter faktiskt :)


melissa om Something about this doesn't seem right theese days.:
oh du är såå fin!! Önskar att man hade ditt utseende!
hur lång är du? & vad vill du bli?

Tack så jättemycket för dina fina ord! Jag är 168 cm lång och just nu vid detta tillfälle så vet jag inte riktigt vad jag vill bli. Men jag tror att jag vill bli en fashion-bitch.. haha! Nä, men jobba med kläder och sådant. Ganska halvdant jobb, men det verkar askul.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0