Can you handle the truth?



Samariten som vet
om Story of my life, searching for the right. But it keeps avoiding me.:
Okej. Om det gör det lättare för dig, fortsätt intala dig att han har varit otrogen. Förändrar ju inte det faktum att han inte varit det. Att du säger det till folk och skriver om det i din blogg kanske inte är det rättvisaste.


Felice -
Att dömma utifrån ditt utlåtande så är du inte hundra procent medveten om sanningen. Det är ingen process som jag går igenom direkt som gör att jag måste ljuga för mig själv för att det ska bli enklare?

Det blir enklare av det faktum att jag nu vet sanningen. Och jag anser att det inte är rättvist mot mig som spenderat den större tiden av mitt förhållande levandes i en lögn.

Han påstår själv att - "Han inte minns någonting från den kvällen". Men det finns bevis och människor som bevittnat detta. Om det är enklare för honom att intala sig själv att ingenting har hänt, så låter vi han gör det. Och ska vi prata om rättvisa så förtjänar han ingenting av mig. Varken respekt eller att bli rättvist behandlad.

Jag tycker bara det är dumt att du yttrar dig över något som du inte har med att göra. Och har han någonting att säga mig, så kan han ta det med mig personligen. Jag har iallafall ingenting mer att tillägga. Detta hör till historien och jag har all rätt i världen att dela med mig av vad som hänt. Det är ju inte direkt första gången han gör någonting elakt mot sina exflickvänner. Over and out! Vi hörs.


Skrivet av: Amanda

Du har så jävla rätt Felice!



jag anser att en kille som vart otrogen egentligen förtjänar ett helvete.

2011-04-02 - 10:55:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0