Jag säljer mina kläder - Mars utrensning.

Nu rensar jag ut min garderob ännu en gång och nu får ni se lite saker jag tidigare aldrig lagt ut.





"Maybe, maybe not" tröja från monki i one size. Oanvänd! 100:-


Långklänning i en underbar rosa chiffong, storlek 32. 200:- (FRI FRAKT)


Gråa platåpumps med nitar i storlek 37. Använda 1 gång. 250:- (FRI FRAKT)

Weekend bag i brunt skinn från Prada. Nypris:1500 mitt pris: 400(FRI FRAKT



Långärmad leopard tröja i storlek S. 60kr

Bustier liknande linne med drakedja framtill. Storlek 32. 80:-

Blommigt linne med knäppning framtill. Storlek 32. 50:-


Rosa linne med diamanter upptill (fake givetvis) storlek xs. 50kr

Jeanskjol med volanger i storlek 34. 40kr


Urläcker kavaj i storlek 32. Nypris:599:- Mitt pris 150(FRI FRAKT)

Kavaj i svart med randigt innefoder. Storlek S. 150:-

Byxdress i leopard, storlek 36. 40kr

Khakigrön kavaj i storlek 36. Använd 1 gång 100:-

Blommig klänning i storlek 34, kan även användas som tubklänning. 80kr

Som ovanstående så mailar ni mig på, [email protected] om ni är intresserade av ett eller flera plagg.

Observera att jag sänkt priserna på alla plagg!!




Skrivet av: Terese

Jag skulle vilja ha "Glittrig klänning från h&m by night. Storlek 32", maila mej!

2011-03-03 - 20:59:10
Skrivet av: merr

Har du kvar pumpsen och långklänningen?



Mejla mig isf på:

[email protected]

2012-02-22 - 14:16:01
Blogg: http://nattstad.se/merr

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0