Stureplan

Wazzuuuup dawg!

Haha, fyfan vad jag var bakis igår. I torsdags så åkte vi förbi If för lite förskiva och därefter tog grabbarna med oss på äventyr i stockholm. Det blev sturecompagniet till 03.00 och därefter spy bar till 05.00. Vi var hemma kring halv 7 och jag måste säga att det var en av dom roligaste dagarna i mitt liv.

Stureplan vet hur man levererar. Så ikväll kör vi på ännu en gång. SKÅÅÅÅL!

Nu hade vi tänkt göra oss klara för att åka ner på stan, käka lunch och shoppa. Jag har fashion emergency inför ikväll.. damn.


Skrivet av: emma

Sluta skryt om ditt jävla stureplan, du låter som en 16 åring ungefär. haha! OK, alla vet att du är på stureplan nu. räcker inte det eller måste du nämna det i varje inlägg? tydligen. för mycket bara!

2011-03-13 - 00:15:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0