Your selfish hands, always wanting more.

.. Ett stort tack till dig som visade livets Sanna färger innan det var försent.

Ett tack till dig som vägleder mig. Du som alltid kan läka min själ med ett par få väl valda ord. Du är min hjälte!

Det är torsdag och jag är inte exalterad för det. Ikväll så jobbar jag fram till 21.30 och därefter så har jag planer med min framtid. Jag är hungrig och trött.

Efter gårdagens telefonsamtal så är jag så fruktansvärt less på lögner och människor utan samvete. Det känns som att jag försöker få en nyfödd att förstå. Tricky!

Nåja! Ni vet vid detta lag att inget kan slå omkull eller stoppa mig. Jag är ju ändå Felice Jakobsson!

Ha en fin dag allihopa!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0