jag har dödat dina skor emelie!

sorry sister men dina skor är döda efter
alla festivaler, men jag lovar att du ska få en
stor kram då du kommer hem, PUSS!

I dag blir det stan och lite shopping med
tina, och nu på morgonen lite shopping med
pappa till rummet. Så bilder kommer senare!!


Xoxo/F

Skrivet av: jenna

Hej!

Idag handlar dagens fråga om sex på min blogg.

Kolla gärna in och svara på frågan. Självklart kan du vara anonym.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-15 - 11:53:06
Blogg: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Skrivet av: Vanessav

fin blogg!



kramis

2008-08-15 - 11:55:15
Blogg: http://vanessass.blogg.se/
Skrivet av: angelica

vill också på stan men har ingen att gå med synd

2008-08-15 - 11:55:22
Blogg: http://pease.blogg.se/angel
Skrivet av: Pitetjejer =)

No offends tjejen, men ett lite råd från några med lite fler års erfarenhet än dig: Ta det lungt med ditt "Sex and the City-wannabe" bloggande. Du kommer få en tuff tid när skolan börjar om. Du är tyvärr inte nästa Gossipgirl och det du bloggar om är inte jätte intressant.



Kom tillbaka när du har något intressant att leverera, tex efter en shoppingtur i New York.

En outfit i form av klänningar från H&M och Gina Tricot i Piteå gör dig inte unik utan bara en i mängden.



Om några år kommer du förstå dina misstag och inse hur patetisk denna blogg är. Vi säger detta bara i välmening, tänk dig för innan ditt rykte är helt förstört i den lilla staden Piteå.



Ta hand om dig ;)

2008-08-15 - 13:41:12
Skrivet av: felice

kära anonyma "piteåtjejer" erat yttrande lät inte så logiskt med tanke på att ni ej vet hur jag ser på mitt liv jag tror inte jag är någon satc tjej, hur kan det komma sig att ni sitter och skriver nedvärderande saker till en människa ni varken känner och jag betvivlar att ni pratat med mig för annars vore erat utlåtande bara falskt, var inte anonyma om ni inte kan stå till det ni lägger ut vara trovärdigt, läs inte min blogg om den är patetisk,dålig och wannabe aktig jag skriver om min vardag,mina inköp och jag försöker inte vara någon jag inte är, med mina 1000 läsare om dagen så antar jag att någon läser min blogg av en andledning och vilken det än är skiter jag i, yttra er inte i onödan och speciellt inte då det gäller att försöka sänka en helt vanlig individ, varför skulle min blogg påverka skolan? jag har dom som står mig nära, dom som är mina vänner och dom utlämnade människorna som ej har något med mig att göra spelar ingen roll deras åsikter eller tankar means nothing. och vad fanns det för välmening i erat inlägg? ett bra upplägg, något ni kunde sagt om ni kände mig. Mitt rykte är som det är och jag accepterar det, jag mår jag knappast sämre av det, utan det har gjort mig starkare men tack för att jag fick ödsla mina minuter på er, hoppas ni kommer hälsa på någon fler gång, eller det vet jag att ni gör.Puss anonymus flickor

2008-08-15 - 17:07:32
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

1000?? Sidvisningar eller unika?

2008-08-15 - 20:24:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0