i'm happy, just so you know.

Kom just hem, slutade för ett tag sen. Utflyckten
till liselott som vi hade var riktigt mysig årskurs 9
följde också med. Sen efter ett tag då vi kommit
fram och fikat lite så åkte jag yun emelie och angelica
ner till pitholms träsket och badade. Eller jag fotade mest
om jag säger så. Jag var kines och dom andra modeller.
Nu ska jag gå ut och steka.
Xoxo

Dagen sommaroutfit:
image289


image298image299

det enda jag någonsin kan utala mig att älska är sommaren!

Skrivet av: lisa t

gissar att det är du i mitten på bilden, måste bara säga en grejjj. Fan vad snygg du är!

2008-06-02 - 00:26:22
Blogg: http://lisaturdell.blogg.se
Skrivet av: Amanda o Matilda

Snälla ta bort den bilden på mig och matilda, vi vill inte vara med på någon bild.

2008-06-05 - 21:17:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0