sometimes life isn't that easy as you want

Har just varit ute på en riktig långpromenad, var nere vid vattnet för jag behövde
tänka över lite saker. Och medans jag stod där och kollade ut över det stilla
blanka vattnet lyssnade jag på Ron pope - a drop in the ocean jag fick rysningar
och hela jag fylldes av en känsla som jag aldrig kännt förut. Men iallafall efter det
så träffade jag mamma och vi gick och lämnade tillbaka några filmer sen åkte
vi och handlade på kvantum. Jag köpte mig frukt och en tidning, nyttig som jag är
åt även en sallad till middag ett stor pluss till mig alltså. Och nu funderar jag hur
veckan kommer se ut,ska tvinga yun att umgås med mig även att en viss
alleblondy får komma ner hit, det var så himla längesen och han är nog den
enda som kan få mig på bra humör nu. Grubblade lite på examens kläder och
vad jag ska ha på mig. I går hittade en super läcker klänning från chichy.se
så jag hade tänkt köpa den men dock fanns den bara kvar i storlek 38 men jag
får se om jag köper den så syr jag in den, här kommer lite bilder!


image117

Klänning från chichy 495:-


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0