Sweet friday

Det har varit en bra dag men en aning illamående dock efter
vår workshop. No lektionen gick också bra och vi hade en vikare som
är vän till mamma. Så underbart att det är helg men en lugn helg blir
det dock. Ikväll ska jag på dansföreställning och se de proffsiga
dansare vi hade workshop med idag. Och efter det skulle jag kanske
och ta en fika med mel på nodo. Och imorgon ska jag och A mysa
och se melodifestivalen, kanske blir någonting annat med. Who knows!







Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Varför har du aldrig dina andra Nelly skor? Klarar du inte av att gå i dem eller... xD

2009-03-13 - 16:33:52
Skrivet av: carro

boken alltså<3

2009-03-13 - 16:33:55
Blogg: http://thatssocarro.devote.se
Skrivet av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

För att jag anser att dom är mer fest skor och att dom här är både och!

2009-03-13 - 16:42:53
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag skulle säga att de är båda mer finskor och inte till vardags. Och absolut inte på vintern!! Där har du ju GARANTERAT till 100% orsaken till ALL din sjukdom!! Varför tänker du så knäppt?:O Skyll dig själv men du verkar vilja vara sjuk nästan. TÄNK MÄNNISKA, TÄNK!! När ska du inse fakta?!?!?! Jag är inte elak nu på något vis alls, försöker bara få dig att förstå. Kom igen felice du är smartare än så, eller?!?!

2009-03-13 - 17:40:33
Skrivet av: *

Men skitsamma låt henne göra som hon vill. Hoon är ju jävulskt snyggt klädd på köpet :)

2009-03-13 - 18:54:03
Skrivet av: Anonym

Kan man ju ha delade åsikter om!

2009-03-13 - 19:33:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0