You can loose those fears, come and blow me a kiss.

Anonym om Viva la diva:
hur tycker du att den funkar? är de svårt att få till snygga lockar med den? svara gärna så jag vet om den är värd att köpa:)

Jag vet inte ännu, har inte testat den än, men vad jag hört, så ska den vara bra. Den blir upp till 200 grader varm, uppdaterar dig sen om hur den fungerar :)

Anonym om Viva la diva:
Skulle behöva en själv. var köpte du den och vad kostade den?
Från elkedjan är den och kostar nu 695:-

M om I'm not ready to back down.:
Hej. Jag undrar vad det är för blekning du har köpt och vars du har köpt det? Skulle jättegärna uppskatta ett svar eftersom jag själv vill bleka mina tänder :)
Tack för en intressant blogg!

Min tandblekning har jag betat hem från tradera och då varierar ju priset beroende på hur många som är intresserade:)

Anonym om Välkommen in i vuxenvärlden!:
när flyttar du isf? :)
I september någon gång skulle jag tro:)


Anonym om Pull it together, together again.:
Och HUR orkar hon städa ditt rum?! =P
Hon är min slav, nä, skämt och sido. Hon gör det för att hon är världens bästa mamma.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0