There was a time when you let me know, what's really going on.

Hej mina fina läsare!

Jag vet att uppdateringen är kass, men jag kan inte göra så mycket åt det nu när det är otroligt stressigt i mitt liv. Jag har hunnit vara och fika med mina favorittjejer, shoppat, jobbat och mycket mer. Igår var jag med vincent och kvällen bjöd på massage, bus och mycketmycket prat.

Nu står middagen i ugnen, jag är alldeles utsvulten, sen kommer vincent hit och umgås lite, funfun! :)

 


Lunch i fredags.

Elina och Linn i fredags!

Tanitta och Bow på jobbet i fredags!

Pokerkvällen i fredags.

Nattmat (fredag)

Inköp

Svart tröja med detaljerader axlar, från h&m

Leggings med skinnimmitation på framsidan, från Monki.

Orkesterinspirerad jacka från h&m.

ADIOS BITCHES!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0