who says (?)

Hej bloggen och alla mina fina läsare!

Idag har jag varit och fikat på stan med min finaste Linn vi drack varsin latté på roaster, pratade en massa och skvallrade ofcourse(that's what girls do). Sedan gick vi på stan en stund, träffade klara och frida, jag bytte även mitt halsband som hade gått sönder när jag hade på mig det (en ring hade släppt) Men nu ska ni få se det, det är hett, utan tvekan, riktigt faab!




Jag älskar kedjor, detta halsband är från åhlens och kostar endast 120:- BILLIGT!!!


Skrivet av: Amanda Persson

Åh vad fint. Jag hittar inga sånna kedje halsband nu för tiden.



Glöm inte alla att rösta på mig som Medelpads Lucia 2009.

Skicka antingen ett sms med texten LUCIA 4 till 72060 eller gå in på st.nu/lucia :) Skulle bli så otroligt glad då!! :D

2009-11-23 - 22:29:06
Blogg: http://amandapeersson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0