Happiness med the fray.

Hallå!

Självklart sitter jag hära, fortfarande. Hittar inte riktigt motivationen till att skriva OM mitt svenska arbete. Förbannade datorjävel! ska unna mig själv en riktigt fläskig godispåse och en lång, mysig dusch sedan när jag är klar. Pluss att jag måste bättra på brännan med... bannat!

Dagens outfit:




Förlåt för den extremt dåliga bildkvalitén. Lovar er att införskaffa mig en sådan där nymodighet, digitalkamera när jag har tid;)

TTYL BITCHES!


Skrivet av: Anonym

vart köpte du dina chinos?

2009-09-08 - 19:45:32
Skrivet av: Anna

vart är din halsduk ifrån? :)

2009-09-08 - 21:09:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0