And I said what about? breakfast at tiffanys?



Anonym om videoblogg:

Härligt att du kommit igång med bloggen igen! :D
Såg att du skulle ha vit klänning på valborgs, och jag är också sugen på att ha min vita klänning, men tycker inte du det känns lite för sommrigt? :O Vart lite osäker på den nu ;D
Jag tänker trotsa vädret och frysa oavsett. För vi har planerat att köra sommartema och välkomna in sommar och då kan snön dra långt. lång bort från vårat tema! Jag är I L.A, MIAMI, eller någonannanstan just nu :)


Anonym om Welcome to my life:
hur kunde bikinin vara så billig? är det för att det är tjejkväll??
Jag har ingen aning faktiskt. Men jag antar det =)

katrin om You're love is just a lie.:
du är enormt söt! Jag är 164 ungefär och är 12 år nsrt 13 ungefär hur lång kmr jag vara när jag har slutat växa och när slutar jagh växa? när slutade du växa? :) älskar bara din blogg så mycket världens bäästa<3
Jag har inte slutat växa ännu. Jag kommer vara ca 170 cm när jag slutar växa =) men när man är yngre så växer man drastiska längder på bara en sommar. Tex, en kompis till mig, växte 1 dm under sommaren. Så det är väldigt varierande. Det är ingenting jag kan svara på direkt. Men tack för att du gillar min blogg iallafall! :)


ammis  om You're love is just a lie.:
när kmr videobloggen ? :)
vad vil du bli när du blir större? designer? :D
Den har kommit upp nu! Jag vill bli psykolog, jurist, designare eller frisör.

anneli om You're love is just a lie.:
du e oerhört söt, folk som gör bloggar om dej är bara avensjuka på ditt fina utseende lägg inte ngn energi på dom!!! Jag tror den som gjorde bloggen har tagit bort den! Så lägg inte mer energi på det, hon är dum och knäpp och kan dra. Kul att du börjat med videobloggar det är så himla roligt jag bara älskar videobloggar när du gör dom. Vilka bloggar läser du och läser du foki.se? vad tkr du om henne. Jag börjar känna mig uttråkad av hennes blogg lite hihi om man frågar mig liksom! :) ÄLSKAAR DIN BLOGG så mycket bättre en dom alla, hoppas du blir storbloggare ngn dag, och det ommer du. Sluta ALDRIG med din blogg. sötnos :*

Tack så himla mycket för dina fina ord! Du anar inte hur glad det faktiskt gör mig :) Jag läser alla storbloggarna och det händer ibland att jag klickar mig in på fokis. Men jag anser inte att hennes blogg intresserar mig det minsta. Tack än en gång för alla dina jättefina ord! Puss på dig gumman :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0