Anything I do, I do it for you.



sandra om It took so long time to find that you were wrong.:

vet du nån bra hemsida som man kan hitta stora handväskor med långt axelband? :) btw älskar din blogg ;>

Nej, tyvärr. Inte såhär på rak arm, men jag kan kolla upp det och postat ett inlägg om det senare :)

Kristina om En dagens!:
Måste fråga vart brillerna är från? Nya?
Skit snygga :)

Dom är från gina tricot :)

Victoriahjorth - [fotoblogg] om Blog awards 2010:
nä, va kul! :D vilka kommer komma dit? asså typ kenza ådom? :o

Jag har faktiskt ingen aning, det återstår att se! :)

Elin  om En dagens!:
Varifrån är skinnjackan? :)
Skinnjackan är ifrån h&m divided :)

sandra om Shopping-mani:
vilken sida beställde du det rosa iphoneskalet från?:) hittar ingen bra sida själv.

Jag beställde det ifrån tradera faktiskt! =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0