crying over shoes

Jag trodde att jag skulle börja gråta då jag såg att de fått in Marble skorna från nelly. Klickade hem 2 par, de svarta i fakeskinn och de i leopard. Javisst! det låter löjligt. Men som jag suktat efter dessa skor. I'm the happiest girl alived.

Så om du vill ha ett par, in och fynda nu. De lär ta slut snabbt! Du hittar dem hära.





Snart kommer dessa godingar hem till mig! Love,love,love. Det hära är kärlek kan jag lova er!

Skrivet av: Anna

En enkel fråga ; hur många läsare har du per dag på ett ungefär? :)

2010-04-20 - 14:09:27
Skrivet av: Ida

Hejsan! Jag har velat ha dessa en längre tid och har en fråga angående skorna. Hur ofta får dem in nya storlekar? Kanske någonting du inte vet. Jag har nämligen storlek 36 och märkte att dem tagit slut. :(

2010-04-20 - 17:38:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0