Du vill att jag ska falla, mot något som du har gjort till ditt. - Melissa horn.



anonym  om Bags and fashion:
har du navel piercing ? :)
Tidigare, ja! Men inte längre :) min förra piercing gick sönder och har inte riktigt orkat köpa en ny. Prioriterar annat som skor först och främst ;) haha

Anonym om Springtur i solen:
var i piteå solar du ?

lägg gärna upp en solarium bild när du solar tack !
På solana center, vid busstationen. Tror dock inte det kommer bli någon naken chock här på bloggen för min del. Men jag kan fota solariumet och utsidan(?) :P

Anonym om Oh yeah, hell yeah - go girl.:
vilken serie var bäst ?
& vem i sex and the city gillar du mest ?

jag gillar paow mest av alla bloggare och kissies är kul att läsa och din såklart!! :D
Vem/vilken blogg gillar du mest ? =)


Jag vet inte. One tree hill tror jag, blev mest berörd av den serien. Men jag gillar allihopa, dom tilltalar mig på något sätt. I sex and the city så gillar jag allas olika karaktärer, minst miranda kanske.

Jag gillar kissies blogg eftersom jag anser den vara mest underhållande, men sen kanske paow? Den har blivit mycket intressantare sedan hon blev tillsammans med hugo, haha.

Skrivet av: Anonym

jaa , de tkr jag med enda sen ohn blev tillsammans med honom har den blivit mkt inresantare !! :D

2010-04-22 - 18:39:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0