I'm only gonna break your heart.

Goddag!

Intervjun gick superbra och fotona blev jättefina, så när vi var klara så gick jag och köpte ett par alldeles för dyra mocka pumps. Sedan lunch, en ring och ett par solbrillor på detta.

Nu är jag och emmy hemma hos mig, men hon sitter och äter i köket. Innan jag går till jobbet så ska jag även gå och inhandla en superhet skjorta, gotta love life sometimes.






gumman.



Mockapumps från scorett. 999:-

Love

Döskalle ring från glitter. 80:-

Solglasögon från gina tricot 59:-

Adios bitches!

Skrivet av: Angelica

Pumpsen var sjukt snygga, Felice!

2010-04-07 - 17:13:34
Blogg: http://angelicai.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0