On my face..



Rebecca S om It's good to be on the frontside paper.:
Kan du inte visa i ett inlägg vad för smink du använder? Älskar din blogg, du är bäst! <33


Absolut! visst kan jag det, här kommer de: :-)


Lancome underlagskräm

Foundation från IsaDora

Bronzer från Oriflame

Rouge från h&m

Kajal från chanel

Ögonskugga från dior

Maskara från maybeline.

Och jag använder dom i den turordningen som jag lagt upp bilder. Kan även göra en videoblogg där jag sminkar mig, så att ni får se hur det går till! =)

Skrivet av: kajsa

hej, skulle vara riktigt kul om du gjorde en videoblogg om hur du sminkar dig. skulle gärna se den dyka upp här så fort som möjligt. ska på fest nästa helgen och du kanske har några tips? :)

2010-04-11 - 12:15:59
Blogg: http://kajsafors.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0