Pretty sun.



Anonym om Love is no walk in the park.:
Vilken storlek är det på skjortan? =)
Det är st. 38 på den :)


anonym om Solarieöarna:

jag har några frågor som jag gärna vill att du svarar på. 1. vilken är din favoritlåt? 2. när ska du flytta till stockholm? och vad ska du gå? 3. vad tycker du om piteå och människorna som bor i piteå?


1. Min favoritlåt just nu är Jordin Sparks - don't let it go to your head. Och när det gäller partymusik så är det Luciana, richard Vission & static revenger - I like that.

2. Efter sommaren är det tänkt, och jag ska då gå frisör på St. eriks

3. Jag tycker piteå är en mycket mysig stad, men jag kan inte se mig själv bo hära hela livet. Och jag kan inte dra alla över en kant, men jag tycker att människor i piteå har väldigt lätt för att dömma varandra genom att dom sett varandra på stan eller när dom hört någonting om varandra. Jag önskade att människor i piteå kunde vara mer öppensinniga, öppen för nya människor, för nya förslag.

Skrivet av: Anonym

jag har frågor !



1. vad tycker du om kissie ?

2. vilka bloggar läser du ?

2010-04-19 - 22:34:19
Skrivet av: Anonym

varför tar du ej brun utan sol på ansiktet själv säger min mormor att man bara får fler o fler finnar av de ?

2010-04-19 - 22:35:50
Skrivet av: maria

varför byter du alltid vänner? verkar som det? Vad har hänt med felicia carlsson, emelie nyberg, ida östlund, ulrika granqvist, jennifer nilsson, angelica linström med fler?

2010-04-20 - 19:39:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0