Summer feelings



Anonym  om Pizza och balkonghäng:
röker du? :o
Nej! det gör jag inte. Cigarettpaketet låg bara på bordet.

haha om and i'm off.:
har du varit tilsammans med en dör Yun ? :D
Nej! yun är gay?

Anonym  om ain't no sunshine when he's gone.:
sover du med läppstift?
Inte det! Varför skulle jag göra det?:P

karin om and i'm off.:
ska du iväg ngnstans i sommar , utomlands altså??
Jag funderar på att åka till thailand, men har inte riktigt bestämt mig ännu:)
anna undrar om and i'm off.:

jag har en fråga här:
om du går in på augusti 2009 och ditt första inlägg är typ byebye nu gör jag slut eller ngt, då fick du hela 29 komentarer, sen under den månaden kansker du skrev att du skulle ha frågestund då fick du 44 frågor ungefär, det är ju jättemycket, känner du inte att du får mindre besök nu och mindre komentarer ?
Möjligtvis mindre kommentarer, men jag godkänner inte alla. Men jag kan säga att jag har dubbelt så många läsare nu än förra året =)

Anonym om Jag undrar vad som händer, vi som skrattade nyss.:
Stockholm? :)
Inte det :)

Anonym om ain't no sunshine when he's gone.:
varför nämner du aldrig johan i din blogg? verkar aldrig som att du är med honom
Jag har valt att hålla delar av mitt privatliv utanför bloggen helt enkelt :)

sara om Vem vill du spela? när du lagt alla dina kort?:
Varför är du inte där och stöttar johan lidman när han tävlar?:) Vill se lite bilder på er!! Ps. Asgrymm blogg du har!

Jag hade tyvärr inte möjlighet för det. Jag jobbade hela helgen! Men han gör så bra ifrån sig ändå, jag stöttar honom på avstånd med fina sms istället. Och sen så tog han hem vinsten denna gång med, i'm proud! :) Tack för dina fina ord.

Skrivet av: anna undrar

tack för ditt svar! :)

2010-04-26 - 14:25:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0