Svaren på frågestunden.



pellan om Frågestund!:

du som är så modeinriktad, tänkte bara höra om du hade nå tips om vars man kan köpa en väska med långt axelband. En ganska stor väska finns typ i brun och svart ;>
keep on the good jobb!

Hära har du några länkar på väskor.

https://www.ginatricot.com/#/product/28516900

https://www.ginatricot.com/#/product/28988900

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-accessories-384/tokyo-384444

Och hära är några hemsidor du kan besöka. Nelly.se, accesora.se, hm.se, hoppas du hittar dig någon :)

Anonym om Just a thought of you could leave the rest of the world behind.:
Du och ullis var ju verkligen bästa vänner sommaren 2008 verkar de som när man läser de gamla inläggen från då. Nu umgås ni inte alls längre. Hur blev de som de blev? ;o
Vi gled bara ifrån varandra när sommaren var över, men hon är faktiskt en av de bästa vänner som jag haft :)

a om Frågestund!:
vad väger du och vad har du för framtidsplaner, vad vill du bli?
Jag väger fina 50kg, jag har faktiskt ingen aning vad jag vill bli. Men jag vill skriva, resa och upptäcka saker :)

f om Frågestund!:
1. varför började du blogga?
2. vars bor du för tillfället?
3. har du nå djur?
4. hur lång är du?
5. är bloggen en stor del av dig?

1. Jag började blogga för att jag tyckte det verkade vara en rolig sak.
2. Jag bor hos min mamma nu :)
3. Jag har inget djur, men hos pappa har vi 2 hundar och 2 katter.
4. Jag är 168cm lång
5. Bloggen är en stor del av mig eftersom det är min roligaste vardagssyssla.


j  (k) om Frågestund!:
känar du pengar på bloggen ?
jättefin blogg och du är också otroligt fin , ditt nyfärgade hår vart skiit fint ! :D<33
Förtillfället så nej, men jag vill att min blogg ska vara någonting annat än en moneymaker. Tack så jättemycket för din fina ord! =)


Anonym om Frågestund!:
Hur lång är du?
Hur ofta jobbar du på Thai Garden?
Går du ingen skola just nu?
När du festar, dricker du dig alltid full då?
Hur blir man så självsäker och stark som du är?

Jag är 168 cm lång, nej jag går ingen skola just nu. När jag festar ibland så dricker jag inte alls, men ibland kan det hända att de blir för mycket. Oj, tuff fråga! Jag tror det handlar om att man måste tro på sig själv och skita i vad andra säger, gå med hakan högt och att veta att man är bättre än dem som är elaka mot andra =)

Anonym  om Frågestund!:
vilken tidning intrevjuades du för ? =)
Piteå tidningen :)


tjej från malmö om Frågestund!:
har du egen lägenhet, och hur har du råd med det isåfall?
Jag hade egen lägenhet tidigare. Och jag jobbade, så det var anledningen till vart mina pengar kom ifrån =)


Karro  om Frågestund!:
vem var du mest med i luleå?
Ska du flytta tillbaka?
Jag var mest med Elina och Linn. Men på fritiden, klara, vincent, frida, elina, och alla mina andra partypeople. Kanske någon gång i framtiden :)

Anna om Frågestund!:
Tänkte höra var har du köpt din väska från LV? :)
Louis vuitton(?)


johanna om Frågestund!:
varför byter du vänner hela tiden? händer det nåt speciellt eller växer ni bara ifrån varandra?
Jag skulle inte säga att jag byter vänner hela tiden. Vissa människor växer man ifrån, vissa människor bråkar man med och bli aldrig sams, och vissa rinner bara ut i sanden. Jag har kvar mina bästa vänner sen 7e klass, det räcker gott och väl för mig.


Anonym  om Frågestund!:
smörjer du in hela kroppen med bus, och smörjer du isåfall in ansiktet också?:)
Jag smörjer in hela kroppen, men inte ansiktet! :)


Anonym om Utrensning:
vilken storlek är den långärmade kavajen i ?:)

Den är oversize, så den passar väl en S/M


sanna  om Frågestund!:
vem är din pojkvänn? :)
hur mkt pengar har du i månaden nu då du inte har lägenheten mer?
Vad ska du läsa till hösten?
kram

1. Pass!
2. 7-8000
3. Jag hade tänkt läsa frisör på St. eriks, Kram!


minna om Frågestund!:
ska du inte skaffa en ny header? :)
Ja, jag ska bara fota nya bilder till den :)


e om Frågestund!:
saknar du dina kompisar som du hade på norrmalm?
skulle du kunna tänka dig att umgås med dem igen?
puss på bästbloggen!

Det är klart jag gör. Vi var som ett galet litet gäng. Jo, det skulle jag, men bara vissa av dem =)



Anonym om Intervju imorgon..:
vilken tidning är det du ska bli intervjuad för? =)
Piteå tidningen :)


Anonym om Dance all through the night.:
vad heter det ni åt?

Toast och grillad panini :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0