This is gonna take a long time, please give me a sign. I can't take no more.

Nu får ni en videoblogg av mig, inte världens bästa, känner mig jävligt löjlig när jag pratar med mig själv, hehe. Nåja! Det får duga för denna gång :)

(videon fungerar inte, får ta och lösa detta problem ikväll)

 

 

See you later!


Skrivet av: jennifer

joo nu funkar det! Pratar du sådär på riktigt elle bara för du är sjuk? Det är jättelkul med viedoblogg så fortsätt med det!! Du är jättesöt verkligen, hade du löshår i videon ? :)

2010-04-28 - 18:32:35
Skrivet av: ida

Haha, helt sjukt.. när man följt din blogg länge och fått se hur du själv och andra skrivit att du skulle vara dryg går det verkligen inte att föreställa då man hör dig prata i videobloggen, helt söt och snäll får man ju intryck av:')

2010-04-28 - 19:51:49
Skrivet av: Sarah

Men hon ÄR ju söt och snäll, det går inte att förvänta sig annat :) Och en jäkel på att förstå kameror utan vidare instruktioner dessutom :P

2010-04-28 - 21:07:09
Skrivet av: lolo

vad har du för smink en vardag? har du finnar? vad tar du bort ditt smink med för produkter?

2010-04-28 - 21:21:30
Skrivet av: UTTRÅKAD var ordet = katrina

ska du inte fixa ny designer/header ? länge sen , börjar bli uttråkad

2010-04-28 - 21:24:53
Skrivet av: mathilda

vill bara tippsa dig om en blogg som använder sig av dina bilder och låtsas vara dig.



http://finestlight.se/userBlog/?uid=37703&beid=1353742

2010-04-28 - 22:10:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0