You're love is just a lie.

Hej amigos!

Jag har precis spelat in en videoblogg som jag tänkte lägga ut. Men först ska ni få se dagens outfit, den är dock väldigt enkel. Jag ska ner på stan och Luncha med mami, även ta och ringa min fina boytoy. Iallafall så har ni dagens outfit här.












Ska dock bara ha den rosa klockan på mig, haha! Glömde att ta av mig den svarta då jag prövade dom :)

Puss och kram!

Skrivet av: anneli

du e oerhört söt, folk som gör bloggar om dej är bara avensjuka på ditt fina utseende lägg inte ngn energi på dom!!! Jag tror den som gjorde bloggen har tagit bort den! Så lägg inte mer energi på det, hon är dum och knäpp och kan dra. Kul att du börjat med videobloggar det är så himla roligt jag bara älskar videobloggar när du gör dom. Vilka bloggar läser du och läser du foki.se? vad tkr du om henne. Jag börjar känna mig uttråkad av hennes blogg lite hihi om man frågar mig liksom! :) ÄLSKAAR DIN BLOGG så mycket bättre en dom alla, hoppas du blir storbloggare ngn dag, och det ommer du. Sluta ALDRIG med din blogg. sötnos :*

2010-04-29 - 15:11:58
Skrivet av: ammis

när kmr videobloggen ? :)

vad vil du bli när du blir större? designer? :D

2010-04-29 - 15:20:48
Skrivet av: klara

asso du anar inte hur mkt jag älskar din blogg, underhållande bloggen ngnsiin!!! älskar dina örhängen och din stil! puss

2010-04-29 - 15:23:02
Skrivet av: katrin

du är enormt söt! Jag är 164 ungefär och är 12 år nsrt 13 ungefär hur lång kmr jag vara när jag har slutat växa och när slutar jagh växa? när slutade du växa? :) älskar bara din blogg så mycket världens bäästa<3

2010-04-29 - 15:36:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0