I D A R E YOU



angelica om Från och med du.:
var kommer solglasögonen från?:)
Det är en otroligt gammal rayban modell som jag ärvt av någon. Vem kommer jag inte ihåg. Tror dock liknande går att hitta i butik.

cassandra om Från och med du.:
Hej! skitfin blogg du har. tycker det är kul att du lägger upp dagens outfit, du har verkligen en jättebra smak. gillar outfiten du har på dig nu.
Haha, jag har läst lite grann och undrar om du och Yun är tillsammans? ni är jättesöta tillsammans.

Ha det bra, kram

Hejsan! Tack så mycket för dina fina ord. Nej, jag och yun är så långt ifrån tillsammans som man kan bli. av många olika skäl, först och främst för att vi är bästa vänner, och sedan för att han är homosexuell:)

Kram.


lucke om Från och med du.:

Jag har klippt mig. Vad tycker du om det? :P KRAM

Det vart ruskigt bra. Kram.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0