Replay

Anonym om On february 17th I wrote you...:
Vart ska du börja jobba full tid? Vilken linje ska du gå nästa år? Varför vill du inte gå mode och design längre?


Jag har blivit erbjuden en 100% tjänst på thaigarden. Och jag har tänkt på att söka dans och frisör i stockholm. Mode och design var inte alls som jag trodde, sedan har vi väldigt oprofessionella lärare i andra ämnen som påverkar stor del av vår skolgång, och då pratar jag inte om våra sömmnadslärare, de är fantastiska. Utan av många olika anledningar så väljer jag att göra ett omval. Just nu känns det som att det är de bästa valet som jag gjort på länge.


Skrivet av: Anonym

Hej! om man vill gå mode och design ska man ist ta och gå i skellefteå då än luleå tänkte när du byter:)

2010-02-26 - 23:30:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0